Servicii de supraveghere a lucrărilor – dirigenție de șantier pentru obiectivul de investiții ”ALIMENTARE CU ENERGIE         ELECTRICĂ LA SEDIUL ADMINISTRATIV, CIMITIRUL NOU DIN MUNICIPIUL BISTRIȚA, STRADA TĂRPIULUI, nr. 20C

                Prin prezenta, vă rugăm să ne transmiteţi oferta dumneavoastră, fără TVA, pentru     Servicii de supraveghere a lucrărilor – dirigenție de șantier pentru obiectivul de investiții ”ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICĂ LA SEDIUL ADMINISTRATIV, CIMITIRUL NOU DIN MUNICIPIUL BISTRIȚA, STRADA TĂRPIULUI, nr. 20C”.                                                                                                                                                                                                                             Caietul de sarcini, în copie, este anexat prezentei cereri.    

               Valoarea estimată a achiziției este de : 7.980 lei fără TVA;

                Termenul de valabilitate a  ofertei va fi pana la: 31.12.2022;                       

                Data limita de depunere a ofertei este de: 02.06.2022, ora 15,00.

                În conformitate cu prevederile art.7 alin. (5) din Legea nr. 98/2016, achizitia se va face prin achiziţie directă.

               Ofertele se vor transmite în plic la sediul Direcției Servicii Publice Bistrița, str. Liviu Rebreanu, nr.2-4,  sub denumirea    ”SERVICII  DE DIRIGENȚIE DE ȘANTIER” cu mențiunea „ A nu  se deschide înainte 02.06.2022 ”.

            Ofertantul câștigător va posta și în  catalogul electronic (SEAP, pe situ-ul  www.e-licitatie.ro ) ,cod CPV : 71520000-9 sub denumirea ”SERVICII DE DIRIGENȚIE DE ȘANTIER”.

            Criteriul de atribuire a achiziţiei : În mod exclusiv prețul cel mai scăzut, în lei fără TVA, pentru prestarea solicitată. Prețul ofertei este ferm, și nu se actualizează.

            Ofertanții vor transmite oferta financiara, oferta tehnică si documentele prevăzute în caietul de sarcini în plic la sediul DSP Bistrița, până la data limită de depunere a ofertei. Oferta trebuie întocmită în conformitate cu toate documentele ataşate prezentei solicitări.

            Propunerea financiară se va elabora şi prezenta astfel încât să furnizeze toate informaţiile cu privire la preţ şi să respecte în totalitate cerinţele prevăzute în caietul de sarcini şi cererea de ofertă.

            Ofertele primite după data limită de depunere nu vor fi luate în considerare.

            Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să vă adresaţi în scris autorităţii contractante la adresa de e-mail, dspb@primariabistrita.ro, persoana de contact : Vîrlan Mirela.

            În speranţa unei colaborări reciproc avantajoase, aşteptăm oferta d-voastră.

                     Vă mulţumim, cu multă consideraţie.