Acasă » ANUNŢURI » Şedinţa de reatribuire / atribuire locuri de parcare

Şedinţa de reatribuire / atribuire locuri de parcare

Urmare finalizării lucrărilor de amenajare a parcării de reședință K1, din zona imobilelor: General Grigore Bălan nr.38 sc. A,B, nr.40 sc. A,B și  Aleea Plăieșului nr.1 sc.C, vă comunicăm că urmează procedura de reatribuire / atribuire a locurilor de parcare la sediul Primăriei Municipiului Bistriţa – Piața Centrală nr.6, după cum urmează:

  1. În data de 15.11.2022 ora 1500 sunt invitate persoanele fizice şi juridice care au domiciliul/sediul în zona sus menționată și deţin în proprietate sau folosință un autoturism, care au beneficiat de un loc de parcare și doresc reatribuirea unui loc de parcare de reședință nou amenajat.
  2. În data de 22.11.2022 ora 1500, sunt invitate persoanele fizice şi juridice care au domiciliul/sediul în zona sus menționată și deţin în proprietate sau folosință un autoturism, care nu au deținut loc de parcare și doresc atribuirea unui loc de parcare în parcarea nou amenajată.

       În vederea participării la procedură, solicitanții trebuie să depună până în data de 14.11.2022, ora 1400, respectiv data de 21.11.2022, ora 1400, la Primăria Municipiului Bistriţa, sediul Serviciului public municipal „Direcţia Patrimoniu” din str. Gh. Şincai nr.2, în copie, documentele prin care fac dovada respectării prevederilor Regulamentului de atribuire a locurilor de parcare de reședință, respectiv:

  1. Cerere tip (ghișeu);
  2. Documente privind deținerea spațiului: contract de vânzare-cumpărare/extras CF de dată recentă/contract de închiriere avizat de Administrația Finanțelor Publice Bistrița-Năsăud/contract de comodat autentificat/certificat de moștenitor/act de donație etc.;
  3. Carte de identitate, completată cu ”stabilit reședință”, dacă este cazul;
  4. Certificat de înregistrare/certificat de înregistrare fiscală pentru persoanele juridice/ P.F.A./I.I./I.F./cabinete medicale/cabinete avocatură/cabinete notariale și altele asemenea;
  5. Act constitutiv al societății (în cazul în care persoana solicitantă este asociat în societate);
  6. Documente privind deținerea unui autoturism: certificat de înmatriculare, contract de leasing, împuternicire a persoanei juridice proprietar al autoturismului dat în folosință unei persoane fizice, dovada provizorie de circulație a unui autoturism eliberată de organele competente înainte de înscrierea definitivă, după caz;
  7. Copie certificat de căsătorie, în situația în care la aceeași adresă domiciliază două familii;
  8. Certificat de încadrare într-o grupă de handicap al solicitantului, al unui membru al familiei sau persoanei aflate în întreținere, domiciliată la aceeași adresă dacă este cazul;
  9. Acte doveditoare că este veteran de război, membru A.F.D.P.R. sau beneficiar al prevederilor Legii 189/2000;
  10. Cupoanele de pensii, soț și soție, pentru acordarea reducerii cu 50% a tarifului de parcare, în cazul în care media pensiilor nu depășește salariul minim net pe economie;
  11. Declarație pe propria răspundere pentru persoanele care nu înregistrează venituri, în familia în care unul din membri este pensionar, pentru acordarea reducerii cu 50% a tarifului de parcare.

Nota: Conform Regulamentului de atribuire a locurilor de parcare amenajate în parcările de reședință din municipiul Bistrița aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Bistriţa nr.141/26.10.2017, cu modificările şi completările ulterioare, persoanele încadrate într-un grad de handicap sau persoanele care au în întreținere o astfel de persoană, domiciliată la adresa solicitantului, beneficiază de atribuirea locurilor de parcare cu prioritate.