Sari la conținut
Acasă » ANUNŢURI » Se organizează o nouă ședința publică de atribuire / licitație a locurilor de parcare de reședință

Se organizează o nouă ședința publică de atribuire / licitație a locurilor de parcare de reședință

Începând cu data de 02 decembrie 2025 se pot depune dosarele pentru participarea la ședința publică de atribuire/licitație a locurilor de parcare de reședință din Zona D, cuprinsă de străzile: Aleea Fântânele, Florilor, Andrei Mureșanu, Mesteacănului, Colibiței, Calea Moldovei, Grănicerilor, Năsăudului, Sucevei, Bârgăului, Intrarea Fagului, Emil Gîrleanu, Intrarea Muncelului, Intrarea Pinului.

Prin prezenta, vă informăm că, începând cu data de 02 decembrie 2025, se deschide perioada de depunere a dosarelor în vederea participării la ședința publică de atribuire/licitație a locurilor de parcare de reședință din Zona D mai sus menționată.

 Perioada de depunere a dosarelor:
02 decembrie 2025 – 19 decembrie 2025, ora 14.00

 Locul de depunere:
Primăria municipiului Bistrița – Direcția Patrimoniu
Str. Gheorghe Șincai Nr.2, ghișeul 7

 Program de lucru cu publicul:
Luni – Joi: 08:00 – 16:00
Vineri: 08:00 – 14:00

 Dosarul trebuie să conțină:

  • Pentru persoane fizice:
  1. Cerere tip (disponibilă la sediul Primăriei);
  2. Copie act de identitate al solicitantului ;
  3. Copie certificat de înmatriculare al autovehiculului cu ITP valabil;
  4. Act de proprietate/Extras CF, sau de închiriere al spațiului cu destinație de locuință situat în zona Subcetate ANL;
  • Pentru persoane juridice:
  1. Cerere tip (disponibilă la sediul Primăriei);
  2. Copie Certificat de înregistrare fiscală a Societății;
  3. Copie după Actul constitutiv al Societății (în cazul în care persoana solicitantă este asociat în societate);
  4. Copie după certificatul de înmatriculare al autovehiculului, cu ITP valabil
  5. Extras CF al spațiului în care își desfășoară activitatea Societatea
Monitorul Oficial Local