Sari la conținut
Acasă » Monitorul Oficial Local » Registrul pentru evidența hotărârilor autorității deliberative » Hotărârea nr.179 din 25.11.2021

Hotărârea nr.179 din 25.11.2021

Privind stabilirea perioadei în care se desfășoară activitatea de inventariere anuală a bunurilor care alcătuiesc domeniul public și privat al Municipiului Bistrița


Consiliul local al municipiului Bistriţa, întrunit în şedinţă ordinară în data de 25.11.2021;
având în vedere:
adresa nr.II/D/19747/23.09.2021 a Instituției Prefectului Județul Bistrița-Năsăud, înregistrată la Primăria municipiului Bistrița cu nr.82830/27.09.2021;
Referatul de aprobare nr.98367/11.11.2021 al Primarului municipiului Bistriţa;
Raportul comun nr.98369/11.11.2021 al Serviciului public municipal “Direcţia Patrimoniu”, al Direcției Economice și al Direcţiei Administraţie Publică, Juridic;
Avizul favorabil nr.196/24.11.2021 al Comisiilor de specialitate reunite ale Consiliului local al municipiului Bistrița;
prevederile Hotărârii Consiliului local al municipiului Bistrița nr.160/26.11.2020 privind aprobarea Inventarului bunurilor care aparțin domeniului privat al municipiului Bistrița;
prevederile Hotărârii Guvernului României nr.905/2002 privind atestarea domeniului public al judeţului Bistriţa-Năsăud, precum şi al municipiului, oraşelor şi comunelor din judeţul Bistriţa-Năsăud, cu modificările și completările ulterioare;
în conformitate cu:
prevederile Hotărârii Guvernului României nr.392/2020 privind aprobarea Normelor tehnice pentru întocmirea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public și privat al comunelor, al orașelor, al municipiilor și al județelor;
prevederile art.554, art. 555 și următoarele, art. 858 și următoarele din Legea nr.287/2009, privind Codul Civil, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
în temeiul art.129 alin.(1) și alin.(14), art.139 alin.(3) lit.”g” și art.286 alin.(4), art.289 și art.354 și următoarele din Ordonanța de urgență a Guvernului României nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,


H O T Ă R Ă Ş T E :


ART.1. – Se stabilește ca în perioada 01 noiembrie – 31 decembrie a fiecărui an, să se efectueze activitatea de inventariere anuală a bunurilor care alcătuiesc domeniul public și privat al Municipiului Bistrița.
ART.2. (1) – Actualizarea inventarelor bunurilor care alcătuiesc domeniul public și privat al municipiului Bistrița se realizează în conformitate și cu respectarea prevederilor Codului Administrativ și ale Normelor tehnice pentru întocmirea
inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public și privat al comunelor, al orașelor, al municipiilor și al județelor.
(2) – Actualizarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public al municipiului Bistrița se raportează la inventarul atestat potrivit ultimei hotărâri a Guvernului de atestare a inventarului, respectiv Hotărârea Guvernului României nr.905/2002, modificată prin Hotărârea Guvernului României nr.527/2010 și Hotărârea Guvernului României nr.586/2017.
ART.3. – Se stabilește data de 30 aprilie a anului următor, ca dată limită pentru publicarea pe pagina de internet a Primăriei municipiului Bistrița a inventarelor întocmite conform prevederilor legale.
ART.4. – Primarul municipiului Bistrița prin direcțiile de specialitate și comisiile speciale de inventariere a bunurilor aparținând domeniului public și privat al municipiului Bistrița numite prin dispoziții ale Primarului municipiului Bistrița, va aduce la îndeplinire prezenta hotărâre.
ART.5. – Prezenta hotărâre a fost adoptată de Consiliul local al municipiului Bistriţa în şedinţă ordinară, cu respectarea prevederilor art.139 alin.(3) lit.”g” din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv cu un număr de 20 voturi “pentru”.
ART.6. – Secretarul general al municipiului, prin Compartimentul Pregătire Documente, Contencios, va comunica prezenta hotărâre:
– Serviciului public municipal “Direcţia Patrimoniu”;
– Direcției Economice;
– Direcţiei Administraţie Publică, Juridic;
– Direcției de Servicii Publice;
– Direcției de Administrare a Piețelor;
– Regiei Publice locale Ocolul Silvic al municipiului Bistriţa R.A.;
– Direcției de Asistență Socială;
– Centrului Cultural municipal „George Coşbuc” Bistriţa;
– Direcției Comunicare;
– Arhitectului Şef al municipiului Bistriţa;
– Primarului Municipiului Bistriţa;
– Instituţiei Prefectului – Judeţul Bistriţa-Năsăud.


PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,                                                                      CONTRASEMNEAZĂ
                                                                                                                SECRETAR GENERAL,
URÎTE FLORIN-RADU                                                                              GAFTONE FLOARE

Anexe:

Monitorul Oficial Local