Servicii de implementare Active Directory în Primăria municipiului Bistrița
Municipiul Bistriţa, în calitate de autoritate contractantă, organizează în data de 14.11.2022 ora 15.00, achizitia directa, pentru atribuirea contractului care are ca obiect: Servicii de implementare Active Directory in Primaria Bistrita.
Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP – sectiunea Publicitate anunturi pe site-ul
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/adv-notices/view/100452976, ataşată anunţului publicitar nr. ADV1326604/ 03.11.2022 şi cuprinde toate informaţiile necesare pentru întocmirea ofertei.
Termenul limită de depunere oferte: 14.11.2022 ora 15:00.
Ofertele se vor depune la sediul Primăriei municipiului Bistriţa (Registratură), Bistriţa, strada Gheorghe Şincai, nr.2. Deschiderea oferteIor va avea loc la sediul Primăriei municipiului Bistriţa, strada Gh. Șincai, nr.2, Serviciul Achiziţii Publice, în data de 14.11.2022, ora 15:30.
Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să vă adresaţi în scris autorităţii contractante la adresa de e-mail achizitii.publice@primariabistrita.ro, persoana de contact Cicsa Paul Cristian, tel.0263 224917 sau mobil 0756 122 099.
Responsabil achizitie
Cicsa Paul Cristian